سوالات متداول مربوط به بازگردانی سفارش

در صورت که کالا پلمپ نبوده و یا گارانتی شرکتی نداشته باشد می توانید کالا را مرجوع نمایید.

بایستی به همان صورتی که تحویل گرفتید به همان صورت مرجوع کنید و شکل بسته بندی به همان صورت باشد.

هنگام دریافت کالا، کلیه ی اطلاعات در مورد گارانتی داخل جعبه و یا بر روی آن می باشد. در صورت مفقود شدن جعبه و یا کارتن، کاشانه کالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

پس از دریافت کالا توسط کاشانه کالا، در صورتی که کالا به شکل فرمت ارسالی باشد، ارزش کالا به طور کامل نهایتاً پس از 48 ساعت کاری به شما بازگردانده می شود. اگر کالا ایراد خاصی پیدا کرده باشد، میزان خسارت توسط تیم ما بررسی می شود و از ارزش کالا کسر می گردد. هزینه های ارسال و بازگردانی کالا در صورت مرجوعی سلیقه ای به عهده مشتری می باشد. اگر مرجوعی غیر سلیقه ای باشد و به دلیل مغایرت و یا خرابی کالا باشد کلیه ی هزینه های ارسالی به عهده کاشانه کالا می باشد.

با شماره تلفن 09122954640 جهت اطلاع از آدرس مرجوعی تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول مربوط به ورود و ثبت نام

با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه پروفایل کلیک کرده و در صفحه‏ اطلاعات شخصی روی ویرایش اطلاعات شخصی کلیک کنید.

به قسمت آدرس ها در حساب کاربری رجوع کنید.

با کلیک نمودن بر روی کلید ثبت نام در سایت کاشانه کالا و ادامه ی روند طبق دستورالعمل.

پس از ورود به حساب کاربری، روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید. سپس ایمیل ویا شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از دریافت پیامک و یا لینک جهت بازیابی می توانید رمز عبور جدید خود را وارد نمایید.

سبد خرید
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من